2019. január 29., kedd

Elment az úrfi....

Ezúttal nem tekeregni, párt keresni. Nem indulunk az autóval felkutatni a várost, az erdőalját. Pipacs megpihent....


Nagyon beteg volt. Sokáig reméltük, hogy meggyógyul. Nehéz hetek voltak ezek. A mai nap még nehezebb....
Rengeteg szeretetet kaptunk tőle.
Akkor is, amikor fáradtan jöttem haza, és nagyon csalódott voltam amiatt, hogy az emberek nem tudnak szeretni....Ő futott elém, örvendett nekem. Még be sem kellett mennem a házba, hogy újból mosolyogni tudjak. Mire beléptem, már tudtam örülni annak, hogy ez a mi hajlékunk olyan más, olyan jó!
Ha az ajtót kinyitottuk, ő ment be először.
Ha éjjel jöttünk Szovátáról haza, és még a csomagokat is be kellett hordani, a gyermekek elmentek felébreszteni Pipacsot. S ő úgy örvendett nekünk!
Hát ha hozzánk jössz, ne keresd....