2013. szeptember 13., péntek

Lemaradoztam....

Kiderült, nem tudom tartani a lépést az írással. Kár, mert annyi minden történt az elmúlt időszakban is. Volt például egyházmegyei nőszövetségi csendes délután Székelytamásfalván. Ez egyfajta próbálkozás volt kideríteni, hogy milyen igények vannak lelki téren. Istennek adok hálát azért az érdeklődésért, amit a több mint kétszáz asszonytestvér részéről megtapasztalhattunk Újzsenge szombatján.


Én ezen az alkalmon imaközösséget vezettem, s bár a felkérés meglepett, kiderült teljesen helyén volt ezen a rendezvényen.

És volt jubileumi konfirmálás a mi templomunkban. Én ennek csupán a második felén vettem részt, de így is bele tudtam élni magam az eseménybe. Képek következnek majd.

Volt még egy próbálkozás a keresztyén sátorral a városnapok során, de elégedetlen vagyok azzal, ahogy volt.

 

És akkor most írjak arról, ami következik!

Először is a jövő héten őszi imahét vendéglelkipásztorok részvételével. Imádkozom, hogy érdeklődés is legyen. Az egyik meghívott kedves barátom a következőt mondta: Ne félj, aki kell, ott lesz!

Szombaton régiós nőszövetségi konferenciát szervezünk Kézdivásárhelyen. Rám vár a moderálás.

Szeptemberben össze szeretnénk gyűjteni azokat, akik 15 illetve 16 éve konfirmáltak. A hónap vége felé indulna az újabb Alfa kurzus, ha lesz elég jelentkező. Eddig 3 emberről tudok.

Szóval, van amiért imádkozni nekem és neked, kedves olvasó!