2017. november 23., csütörtök

Munka után....

....édes a pihenés, de az írás is. Hálás vagyok Istennek, hogy együtt lehettem a bibliakörösökkel és vendégeinkkel az újabb adventi kézműves tevékenységen.
Hálás vagyok azokért, akik évről-évre itt vannak közöttünk, akkor is, ha már gyengül a látás, és nehezebb ügyeskedni.
Hálás vagyok azokért, akik szívesen jönnek körünkbe, mert már ismernek bennünket és nyitott a szívük.
Hálás vagyok a fiatalokért, akik kellemesen megleptek bennünket. Nagyon drágák vagytok!
Hálás vagyok azokért is, akik  most nem tudtak ugyan jönni, mert bár betegek, de gondolatban velünk voltak. (Egyik testvérünkért imádkoztunk, aki műtéten esett át. Ő sem marad adventi dísz nélkül!)
Hálás vagyok a mégis belépőért, aki megtisztelt jelenlétével. Nagyon hiányzott nekünk!
Hálás vagyok Bettiért, aki anyukaként ismert meg az óvódában és most meg lehetett szólítani, és vállalta az irányítást. Öröm volt egy kis idő után most ügyes anyukaként látni őt!
Hálás vagyok a gyermekeimért, akik nagyon várták ezt az alkalmat és nagyon élvezték.
Hálás vagyok a most zajló szovátai Cursillon tartózkodó férjemért, testvérekért, értük is imádkoztunk. Hatalmasan munkálkodjon az ÚR közöttetek, közöttünk!