2013. május 13., hétfő

Cursillo után

Cursillo után


Pár napja annak, hogy szolgáltam az újabb cursillon Szovátán.
Úgy készültem erre az alkalomra, a lelki luxusra! Férjemtől, gyülekezeti tagoktól,barátoktól, szüleimtől megfelelő támaszt kaptam ahhoz, hogy teljesen az alkalomnak szentelhessem magam. Isten áldja meg őket ezért!
Ott hallottam a követekezőt is:
A pingvineknek van szárnyuk, de nem tudnak repülni. Vicces ahogyan hasukon csúsznak, mert ezen kívül csak tipegni meg úszni tudnak.
A cursillora is sokan jönnek szárnyaszegetten. Isten kegyelméből minden résztvevőnek alkalma van feltöltekezni, hogy majd szárnyait használva térhessen haza.
Köszönöm Árpádnak, hogy olyan találóan szavakba öntötte azt, amit már jópáran átéltünk. Köszönöm a szolgatársaknak és a résztvevőknek, hogy sokat tanulhattam tőlük. Láthattam, hogy milyen sok igazi harcos van ebben a világban, akik nem adják fel, bár nehéz helyzetekben vannak. Értük is imádkozom a továbbiakban is.
Köszönöm Istennek, hogy a szárnyak újból használatban vannak. Remélem mások is meglátják rajtam, mekkora öröm Krisztusnak élni!